Header Ads

Syukur Aku Dimiskinkan Ia Mengajar Erti Kehidupan

Sekarang pangkat dah besar, tengoklah kereta apa dia orang pakai. Dulu nak beli kereta pun pinjam kat kita nak bayar downpayment. Kita ni memang sedaralah waktu tu. Sekarang bisnes kita dah jatuh. Miskin macam ni mana orang nak dekat, takut terjangkit.



Sekarang pangkat dah besar, tengoklah kereta apa dia orang pakai. Dulu nak beli kereta pun pinjam kat kita nak bayar downpayment. Kita ni memang sedaralah waktu tu. Sekarang bisnes kita dah jatuh. Miskin macam ni mana orang nak dekat, takut terjangkit. Klik sini & baca lagi...

Halaman ini mengandungi:-

"Koleksi Blog Tentang Kehidupan, Peribadi dan Komuniti"

Teruskan ke bawah untuk melihat sekiranya blog anda disenaraikan. Atau mahu menjengah blog-blog lain tentang kehidupan dan komuniti.

Sekiranya mahu blog anda disenaraikan, sila masukkan link di ruangan komen. SPAM tak digalakkan... eh.

Klik Tajuk & Lawati Koleksi Blog Berikut:-

Komuniti | Sports & Fashion Business & Marketing | Personal Development |

| Politik | Semasa - Berita & News Food & Resepi | Beauty & Kecantikan | Doa & Amalan |

Nota: Masih belum siap. Hanya beberapa tajuk yang ada pautan. Yang aktif warnanya biru. Juga dari sudut penyusunan.

No comments