Header Ads

Syukur Aku Dimiskinkan Ia Mengajar Erti Kehidupan

Sekarang pangkat dah besar, tengoklah kereta apa dia orang pakai. Dulu nak beli kereta pun pinjam kat kita nak bayar downpayment. Kita ni memang sedaralah waktu tu. Sekarang bisnes kita dah jatuh. Miskin macam ni mana orang nak dekat, takut terjangkit.



Sekarang pangkat dah besar, tengoklah kereta apa dia orang pakai. Dulu nak beli kereta pun pinjam kat kita nak bayar downpayment. Kita ni memang sedaralah waktu tu. Sekarang bisnes kita dah jatuh. Miskin macam ni mana orang nak dekat, takut terjangkit.

Sambungan seterusnya KLIK sini ➤ Kerana Kemiskinan Harta Aku Dipandang Jijik

Halaman ini mengandungi:-

"Koleksi Blog Tentang Kehidupan, Peribadi dan Komuniti"

Teruskan ke bawah (melepasi ruangan komen) untuk melihat sekiranya blog anda disenaraikan. Atau mahu menjengah blog-blog lain tentang kehidupan dan komuniti.

Sekiranya mahu blog anda disenaraikan, sila masukkan link di ruangan komen. SPAM tak digalakkan... eh. Terima kasih...

No comments